23. srpna 2014

Zlatý Lover Cube od Tony Moly

Ahoj všem! :)

Moje úchylka se od tvářenek pomalu přesunula k rozjasňovačům a dnes bych Vám představila jeden z dílny Tony Moly. Celkově mě značka ničím jiným příliš nezaujala, ale korejskou kosmetiku jsem poslední měsíce kupovala na kila a jeden z produktů, který mi přirostl k srdci, je rozhodně i tento Shimmer Lover Cube.


Předem musím upozornit, že tenhle kousek kosmetiky je neskutečně fotogenický a tak bude recenze napěchovaná fotkami i přesto, že jsem se snažila ty zbytečné promazat. :) 


Obal rozjasnovače je lesklý černý a je z poměrně pevného plastu. Překvapivě na něm příliš nezůstávají otisky prstů otevírání je tak akorát pevné. 



Odstín 05 Gold byla jednoznačná volba. Sice už doma několik podobných produktů mám, ale odstín s vyloženě zlatavým finishem nevlastním ani jeden. 


Uvnitř balení se skrývá i cestovní štěteček. Je šikovně schovaný v malém "šuplíčku" za strany a díky němu je celý rozjasňovač širší, než by musel být. Přesto je ale štěteček použitelný. Není to žádná tvrdá štětka, které většinou u kosmetiky bývají, ale naopak se s ním nalíčíte úplně v pohodě. Je to snad poprvé co štěteček v balení chválím a nemám nutkání ho vyhodit. 
Na vnitřní straně víčka je po celé jeho ploše zrcátko, které nejspíš oceníte hlavně při cestování. 



Rozjasňovač se skládá z několika barevných pruhů, které se dají použít i jednotlivě.  


Rozjasňovač je velmi jemně mletý a tak akorát slisovaný. Bez problémů ho naberete i štětcem s jemnějšími štětinami. Nepráší a po nanesení necestuje drží a drží a drží. 




Barevné proužky spolu tvoří krásný zlatavý odstín a konečný finish je spíše do studena. Rozjasňovač neobsahuje řádné výrazné třpytky, ale opravdu jen shimmer. Použít se dá i jako rozjasňovač do koutků oka nebo pod obočí. S menšími štětci jednoduše v nouzi nalíčíte jednotlivými proužky i celé oči (osobně vyzkoušeno).

Rozjasňovač na mě působí spíše podzimně a nejspíš jsem našla svého letošního favorita. Celkově ho hodnotím velmi pozitivně, i když cena je malinko vyšší (400 - 500 kč), ale naprosto odpovídá kvalitě. Moje první zkušenost se značkou Tony Moly dopadla na jedničku a dalšímu setkání se asi bránit nebudu. :) 

Máte nějaký oblíbený produkt od Tony Moly? A jaký je Váš favorit mezi rozjasňovači? :) 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)