23. září 2014

Maybelline AFFINIMAT → pudr, který stojí za to!

Ahoj všem! :)

Skvělé drogérkové pudry Rimmel, NYC nebo Catrice zná už asi každý, ale náhodou se mi podařilo objevit další, který rozhodně stojí za pozornost. Je jím pudr pro Maybelline AFFINIMAT perfecting + mattifying powder, který je určený přímo pro smíšenou i mastnou pleť.
Při krácení dlouhé chvíle v drogérii jsem okukovala novinky a rozhodla se využít alespoň nějaké slevové kupóny, které se mi nahromadily v peněžence. Jeden z nich byl i na tento pudr, který mě s ním vyšel asi na stovku.
V první chvíli mě zklamalo, že není dostupná transparentní verze, ale odstín Classic Ivory je opravdu světloučký a navíc se žlutým podtónem, takže přesně to pravé pro mě.


Pudr mě zklamal obalem, protože je to obyčejný a opravdu chatrný plast. Víčko nejspíš každou chvíli praskne a že by nějak perfektně dosedalo se říct nedá. Troch mě mrzí i absence zrcátka. 


Pudr je opravdu hodně světlý a celkem i jemně namletý. Na pleti nic moc závratně nezakryje a za to krásně zmatní. Nevytváří masku ani při vícečetném přepudrování a odstín nijak neoxiduje. Navíc je jeho zabarvení tak jemné, že se zdá až téměř průhledný. 


Co mě ale zaujalo a nadchlo úplně nejvíce je fakt, že absolutně neulpívá na chloupcích. Stane se, že když si při pudrování štětcem přejdete proti směru jemných chloupků, tak ve finále vypadáte jako chlupatá broskvička. S tímhle pudrem můžete po tváři pudrovat všemi směry  a on nezvýrazní jediný chloupek, což rozhodně není případ pudrů od Rimmelu nebo Catrice. 

Matující efekt je o něco málo kratší než třeba právě u Rimmelu, ale rozhodně ne nijak zásadně. Hodně záleží na okolním počasí a když je chladněji, tak mi stačí dvě přepudrování za celý den a to je velký úspěch! 
Ani při opětovném nanášení netvoří mapky, neděla šupinky ani nemění barvu. Pleť s ním nevypadá jako pod maskou a já jsem nadmíru spokojená. 

Kromě chatrného obalu a chybějícího zrcátka mu nemám prakticky co vyčíst. Tento pudr je pro mě velkým objevem a pokud máte mastnější pleť, tak stojí za Vaši pozornost. Seženete ho bez problémů v každé drogerii v několika odstínech. :) 








5 komentářů:

  1. Vypadá hezky, už jsem o něm četla :) Já jsem zatím věrná transparentnímu od Essence :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ten sypký transparentní a dělal mi úplně bílou masku, ale možná zkusím ten lisovaný. Je na něj také hodně chvály. :)

      Vymazat
  2. mám na něj zálusk, protože jsem zrovna dodělala pudr od NYC :)

    mimochodem máš nového čtenáře, skvělý blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, já byla mile překvapená. :)

      A moc děkuji za pochvalu! :)

      Vymazat
  3. Já tento pudr miluju! Opěvované Rimmel Stay Matt a NYC mi vůbec neyhovovaly, přišlo mi, že mě hodně vysušují, ačkoliv potřebuji zmatnění, nechci aby mě pudr vysušoval. A tento od Maybelline je skvělý, má super texturu a matuje dobře, ale nevysušuje. Jak říkáš, neulpívá na chloupcích a neoxiduje. Nevím proč, ale skoro všechny pudry i make-upy na mně po chvíli strašně zoxidují do oranžova :(. Ze všech pudrů jsem s tímto nejspokojenější!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)