23. října 2014

theBalm Stainiac pro krásné rty

Ahoj všem! :)

Dnes bych Vám ráda představila jeden z produktů, který se určitě objeví na seznamu největších překvapení tohoto roku. Značka theBalm už před nějakou dobou otevřela i svůj český eshop a protože je obecně docela chválená, tak mi to samozřejmě nedalo. V jednom z minulých článků jsem Vám ukazovala tři produkty, které jsem si pořídila a dnes je čas představit Vám blíže ten, který se stal mým naprostým miláčkem a uvrhl stín na všechny mé rtěnky. Někteří už tuší, že se bude jednat o tint na rty, který mě vystřelil do nebe a který dnes budu snad jen chválit.


Balení produktů od theBalm je nekonečně originální a každý produkt má svůj vlastní design. Nápaditá balení mám ráda a tak jsem si pro tentokrát nechala i vrchní papírovou krabičku, protože je mi líto ji vyhodit. 





Na krabičce se dočtete vše podstatné. Tint je samozřejmě použitelný i na tváře, ale asi to s ním nějak neumím, protože mi dělá fleky. 

A proč zrovna tint? Když jsem si před rokem a něco objednala set rozjasňovačů a tintů od MeMeMe, tak jsem vůbec netušila, že jsem objevila Ameriku. Tint na rty se stal mým velkým oblíbencem, ovšem problém nastal ve chvíli, kdy jsem ho chtěla nosit sebou. Tint od MeMeMe je tekutý a nanáší se štětečkem z lahvičky, která je super nevyužitelná při cestování. Když jsem ale objevila tento od theBalm, tak bylo jasno. 



Tint od theBalm má klasické leskové balení a nanáší se pomocí houbičky. Není tekutý, ale konzistencí nejvíce připomíná gel nebo nějaký rosol. Odstín je dostupný jen jeden a i když se možná tváří červeně, tak ve skutečnosti je více do růžova s kapkou fialkové. 



Kouzlo spočívá v jeho přirozenosti a výdrži. Když totiž dáte rty rtěnku, tak je to vždy vidět. Nemyslím tím, že by zvýrazňovala vrásky nebo se rozpíjela, ale prostě je to tak. Tint je ovšem jiná liga. Nanesete ho na rty a on s nimi splyne. Úplně s nimi splyne a vypadá, jako kdyby to byly Vaše rty. Prostě Vaše přirozená barva rtů.
Tint je lepší do rtů vklepat konečky prstů. Lépe se tím rozprostře odstín.
Po nanesení rty chvilinku trochu brní, ale nijak nepříjemně. Poté si barva sedne a je doslova vymalováno.

Velkým plusem je to, že i když jíte, pijete nebo kouříte, tak se barva nikam neobtiskává. Dokonce ani  nemizí ze středu rtů, ale postupně vybleddá z celé plochy. A to až po dlouhé době. Přes celý den mi stačí nanést tint tak třikrát. To rtěnku musím vytahovat častěji.

Už ani nevím, co bych ještě měla chválit. Přijde mi, že není moc známý a je to škoda, protože stojí za každou korunu, kterou do něj vrazíte. Pokud třeba nerady používáte rtěnky a lesky také nejsou nic pro Vás, tak Stainiac za zkoušku stojí! :)

Máte zkušenost s tinty? :)


4 komentáře:

  1. Zkušenost s tinty sice nemám, ale značka TheBalm se mi hrozně líbí a pořád bojuju sama se sebou, abych na jejich eshopu neutratila tisíce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je pravda. Také bych nejraději všechno.. :D :)

      Vymazat
  2. Krásná barvička, the Balm je úžasná kosmetika, ale zatím ještě nic nemám.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je chyba! Měla bys to napravit, protože nebudeš litovat. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)